تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزييات همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال 96 اعلام شد/ افزایش 14.5 درصدی نرخ پرداختی مستمری بگيران

جزييات افزايش پرداختی مستمری بگيران در سال 96 اعلام شد/ افزایش 14/5 درصدی نرخ پرداختی مستمری بگيرانبه گزارش خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید تقی نوربخش رئيس سازمان تامين اجتماعی  در نشست خبری که امروز( سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: یکی از تعهدات سازمان پرداخت مستمری ها است. میزان مستمری ها در کشور بر اساس قوانین مشخص شده و مالیات و بیمه از مستمری کسر نمی شود و براساس آخرین حقوق و دستمزد است.

وی افزود: براساس ماده 111 قانون تامین اجتماعی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نیز افزایش می یابد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره نسبت افزایش مستمری ها با نرخ تورم از سال 85 تا 96 گفت: از سال 85 تا 92 نرخ افزایش مستمری زیر نرخ تورم بوده است و تنها در سال 88 بالاتر از نرخ تورم بوده است، اما از سال 92 تا کنون افزایش ها بالاتر از نرخ تورم بوده است.

نوربخش یادآور شد: 51 درصد در این سال‌ها از نرخ تورم عقب تر بودیم. در 3 سال و نیم گذشته 81 درصد مستمری ها افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه امسال بالاتر از نرخ تورم و افزایش حقوق شاغلین مستمری ها افزایش می‌یابد، تصریح کرد: 12.5 درصد مستمری ها برای سایر سطوح افزایش یافته است برای حداقل بگیران نیز 14.5 درصد افزایش دادیم و افرادی که زیر یک میلیون و 100 هزار تومان دریافت می کنند به یک میلیون و 100 هزار تومان می رسانیم.

نوربخش ادامه داد: افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه اصلاح می‌شود و مابه التفاوت افزایش حقوق فرودین ماه نیز در خرداد ماه پرداخت می شود.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزييات همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال 96 اعلام شد/ افزایش 14.5 درصدی نرخ پرداختی مستمری بگيران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..