تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام جالب وزارت دفاع آمریکا برای ارتقای مهارت سربازان

اقدام جالب وزارت دفاع آمریکا برای ارتقای مهارت سربازانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛در آمریکا ۵۰ میلیون دلار توسط آژانس پژوهش های تحقیقات پیشرفته دفاعی به 8 تیم داده می شود تا بتوانند راه هایی را بدست آورند که توسط آن سیستم عصبی افراد را برای آسان کردن یادگیری تحریک الکتریکی کنند.

این آژانس هدف از راه اندازی برنامهTNT را افزایش روشهای آموزشی برای مردان و زنان نیروهای مسلح  دانست تا بتواند به این وسیله تمام نیروی آنها آن‌ها را به کار گیرند. 

گفتنی است؛ با شناسایی روشهای تحریک عصبی می تواند موجب پلاستیسیته سیناپسی شود که در آن قابلیت نورون‌ها برای تغییر تواناییهای خود برای برقراری ارتباط با یکدیگر بررسی می شود.

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام جالب وزارت دفاع آمریکا برای ارتقای مهارت سربازان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..