تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاعران آلمانی در تهران / وقت چای با نمایشگاه فرانکفورت در غرفۀ آلمان

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کشور آلمان در سالن بین المللی نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهد داشت.

بخش نمایشگاه فرانکفورت به تشریح برنامه‌های خود ذیل غرفه کشور آلمان پرداخته و اعلام کرده دربارۀ کشور آلمان، صنعت نشر کتاب در کشور آلمان و نمایشگاه کتاب فرانکفورت اطلاعات کسب کنید و عناوین جدید را برای فهرست های کتاب خود انتخاب کنید. در این غرفه بیش از 300 عنوان از 125 ناشر آلمانی زبان به نمایش در خواهد آمد؛ کتابهای کودکان با ما در سفر ، ادبیات در آلمان: عناوین منتخب سال 20166 و  طبیعت را تجربه کن از جمله آثار برجسته این غرفه است.

مسئولان غرفه فرانکفورت اعلام کرده‌اند: پنجشنبه 14 اردیبهشت در شهر کتاب از ساعت چهار بعد از ظهر «سه سرزمین، یک زبان» روخوانی شده و به نقد گذاشته می شود. 

یکشنبه هفته آینده نیز ساعت 12:45 رونمایی از کتاب «راهنمای معماری ایران» در سالن ملل در شهرآفتاب برگزار خواهد شد. جمعه نیز نشستی با محوریت «چگونه با بازاریابی موثر فروش کتاب را افزایش دهیم» در نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد. این برنامه ها به زبان های انگلیسی یا آلمانی و فارسی برگزار خواهند شد.

در نمایشگاه کتاب امسال همچنین برای نخستین بار جمعی از شاعران آلمانی از خانه شعر برلین  حضور دارند.

وقت چای با نمایشگاه کتاب فرانکفورت در غرفۀ آلمان

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات، ثبت نام برای شرکت در نمایشگاه کتاب فرانکفورت و ملاقات کاری از 18 تا 20 اردیبهشت ه از ساعت پنج عصر به بعد در برنامۀ «وقت چای» شرکت کنند.

برای آشنایی با ناشران غرفه آلمان اینجا     را بخوانید.

انتهای پیام/و

 

 

http://fna.ir/BZOHLH



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاعران آلمانی در تهران / وقت چای با نمایشگاه فرانکفورت در غرفۀ آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..