تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشرفت 90 درصدی پروژه‌های شهری طی 12 سال گذشته/ 3 تونل شهری تا مردادماه افتتاح می‌شود

پیشرفت 90 درصدی پروژه‌های شهری طی 12 سال گذشتهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا جاوید معاون فنی و عمران شهرداری تهران در مراسم افتتاح 120 پروژه عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و خدماتی شهرداری منطقه 5 که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: حرکت مستمر، شجاعانه و خدمت صادقانه یک دهه اخیر در شهر تهران موجب پیشرفت‌های محسوسی شده است، به طوری که تا سال 84 تنها حدود 300 کیلومتر بزرگراه در تهران احداث شده بود که این آمار امروز بالغ بر 550 کیلومتر رسیده است و بیش از 90 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه تا سال 84، 150 تقاطع غیرهم سطح در تهران وجود داشت، افزود: این آمار در حال حاضر به 350 تقاطع افزایش یافته و این به معنای رشد 120 درصدی است.

جاوید تصریح کرد: پیش از سال 84، 2 تجربه غیرموفق تونل امیرکبیر و تونل رسالت را داشتیم که 10 سال بلاتکلیف مانده بودند اما در دوره اخیر مدیریت شهری نه تنها این 2 پروژه تکمیل و بهره‌برداری شد بلکه تونل نیایش نیز احداث و در اختیار شهروندان قرار گرفت. همچنین افتتاح 3 تونل جدید شامل تونل تقی‌زاده در منطقه 16، تونل آرش اسفندیار در منطقه 3 و تونل شهدای غزه در منطقه  22 که تا پایان مرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسند را هم باید اضافه کرد.

معاون فنی و عمرانی شهر تهران گفت: توسعه سریع حمل و نقل عمومی شامل خطوط بی.آر.تی و اتمام تمام خطوط شبکه مترو مصوب شهر تهران تا پایان مرداد 96 از دیگر اقدامات شهرداری پایتخت است که با آماده سازی این خطوط زمینه لازم برای گسترش 2 و 3 برابری خطوط مترو در آینده فراهم می شود.

جاوید تصریح کرد: تا سال 84، نیمی از زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی مصوب محقق شده بود که این آمار در دوره اخیر مدیریت شهری به بیش از 90 درصد رسیده است.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران افزود: به بیان دیگر کار و تلاش در این دوره 3 برابر گذشته و بیش از همه سال های قبل از این دوره بوده است. از نظر اعتباری هم 3 برابر دوره قبل از دوره اخیر مدیریت شهری، اعتبار عمرانی برای تهران اخذ شده است.

وی در پایان گفت: به افراد تنگ نظر که کارنامه قابل قبولی ندارند و به‌جز انتقاد نادرست و غیرمنصفانه، هنری از خود نشان نداده اند توجه نمی‌کنیم .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشرفت 90 درصدی پروژه‌های شهری طی 12 سال گذشته/ 3 تونل شهری تا مردادماه افتتاح می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..