تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

به گزارش افکارنیوز،

این دوره که با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود،‌ ویژه مدیران، مربیان پرورشی، معاونان پرورشی، دبیران، آموزگاران و هنرآموزان وزارت آموزش و پرورش بوده و مدت زمان این دوره 24 ساعت است.

ثبت‌نام این دوره ضمن‌خدمت که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، از 4 تا 11 اردیبهشت‌ سال جاری در سامانه LTMS وزارت آموزش و پرورش و توسط کارشناسان ضمن خدمت هر استان انجام می‌شود و دوره‌های آموزشی هم از 12 اردیبهشت آغاز و به مدت دو هفته ادامه دارد.

ثبت‌نام‌کنندگان محتوای آموزشی دوره را در سامانه LMS.rayadars.com دریافت خواهند کرد.

‌برای هر مبحث (تربیت، تربیت قرآنی، سیاسی اجتماعی، مشاوره) 4 مرحله آزمون برگزار خواهد شد که مرحله اول آزمون 16 اردیبهشت، مرحله دوم 19 اردیبهشت، مرحله سوم 23 اردیبهشت و مرحله چهارم 26 اردیبهشت خواهد بود و مجموع نمرات کسب شده در طول آزمون‌های میان‌دوره‌ای،‌ قسمتی از نمره نهایی را تشکیل خواهند داد، لذا همه فراگیران باید در تمام آزمون‌ها شرکت کنند تا بتوانند، نمره کامل دوره را دریافت کنند.

هر مرحله آزمون که به صورت الکترونیک است، در یک روز و سه بازه زمانی مختلف برگزار خواهد شد، لذا انتخاب زمان آزمون در اختیار فراگیران خواهد بود و هر فراگیر در هر مرحله فقط می‌تواند در یکی از زمان‌ها در آزمون شرکت کند.

نمره قبولی 12 از 20 است و به شرکت‌کنندگانی که در این دوره نمره قبولی کسب کنند،‌ گواهی دوره ضمن خدمت 24 ساعته ارائه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره های ضمن خدمت فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..