تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس راه آهن کلاهبردار حرفه‌ای را دستگیر کرد

پلیس راه آهن کلاهبردار حرفه‌ای را دستگیر کردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار علیرضا اکبرشاهی رئیس پلیس راه آهن کشور در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از مسافران با مراجعه به کلانتری مرکز پلیس راه آهن تهران اظهار داشت "فردی با معرفی خود به عنوان پلیس بیان داشته می‌تواند برایش بلیت ارزان‌تر تهیه کند که در پی این ادعا، مسافر کارت ملی و مبلغ ۱۰۰ هزار تومان وجه نقد در اختیار وی قرار داده و، اما از فرد مذکور خبری نشده است ".

وی افزود: پس از مدتی مجددا فردی با مراجعه به دفتر پلیس سالن ایستگاه راه آهن عنوان داشت:" به فردی که خود را از عوامل حراست راه آهن معرفی کرد اعتماد و به قصد تهیه بلیت ارزان تر، کارت عابر بانک به همراه رمز را در اختیارش قرار دادم و پس از انتظار در سالن مسافران و عدم مراجعه فرد مذکور متوجه خالی شدن حساب خود به مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شدم".

رئیس پلیس راه آهن کشور ادامه داد: در این رابطه پرونده‌های متشکله به منظور بررسی تخصصی، شناسایی و دستگیری سارق کلاهبردار، تحویل پلیس آگاهی راه آهن شد که در تحقیقات اولیه، مأموران بلافاصله نسبت به اخذ تصاویر دوربین‌های مدار بسته سالن ایستگاه اقدام و مشخص شد سارق هر 2 پرونده، یک نفر است.

این مقام عالی انتظامی ادامه داد: طی استعلام از موارد مشابه در سنوات گذشته، مشخص شد فرد مذکور اوایل سال گذشته با همین شیوه اقدام به کلاهبرداری و ضمن دستگیری به زندان منتقل شده است.

سردار اکبر شاهی تصریح کرد: در ادامه روند بررسی پرونده، ضمن شناسایی تصویر متهم، مراتب به مبادی ذیصلاح و سایر یگان‌های پلیس راه آهن کشور اعم از پلیس پایانه‌های مسافری (اتوبوسرانی)، پلیس فرودگاه و غیره به منظور هوشیاری و پیشگیری از تکرار موارد مشابه ارسال شد.

رئیس پلیس راه آهن اشاره کرد: همزمان با روزهای پایانی سال گذشته، متهم با علم به اینکه مردم به قصد تهیه بلیت به سالن مسافران مراجعه می‌کنند، با نیت اقدام مجرمانه وارد سالن ایستگاه شده که با هوشیاری مأموران شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس راه آهن تهران اضافه کرد: متهم دارای سوابق کیفری متعددی در زمینه کلاهبرداری است، به طوری که در مرحله تحقیقات تکمیلی و میدانی مأموران دایره آگاهی این پلیس در اماکنی که احتمال حضور کلاهبردار متصور بوده، مشخص شد؛ متهم در بیمارستان امام خمینی (ره) نیز اقدام به کلاهبرداری‌های متعددی کرده است.

سردار اکبرشاهی بیان کرد: در این رابطه نیز متهم دارای ۷ فقره سابقه کیفری به اتهام کلاهبرداری در شهرهای مشهد، تبریز، اردبیل و تهران است.

وی گفت: پس از تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس راه آهن کلاهبردار حرفه‌ای را دستگیر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..