تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلوگیری از افتادن در ورطه جرم با مطالعه کتاب‌های آموزش حقوقی

صادق منش در آیین رونمایی از 22 کتاب آموزش حقوقی مطرح کرد؛

جلوگیری از افتادن در ورطه جرم با مطالعه کتاب‌های آموزش حقوقیبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صادق منش مدیر کل آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیروهای مسلح در آیین رونمایی از 22 کتاب آموزش حقوقی ویژه نیروهای مسلح که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: ما در تدوین 22 عنوان کتاب آموزش حقوقی 3 هدف را دنبال می کردیم که نخستین هدف این است که کاربر با مطالعه این مجموعه کتب با ویژگی های جرایم آگاه شود و نسبت به کارهایی که گمان نمی‌کرد جرم است، آگاه شود.

وی افزود: دومین هدف در تدوین کتاب‌های آموزش حقوقی این است که فرد با مطالعه آن‌ها به این نتیجه برسد که ارتکاب جرم از نظر دینی درست نبوده و انجام جرم مقرون به صرفه نیست.

مدیر کل آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سومین هدف در تدوین 22 کتاب آموزش حقوقی این است که کاربر با مطالعه آن‌ها در بعد رفتار یاد بگیرد که با به کارگیری چه تدابیری می تواند از افتادن در ورطه جرم جلوگیری کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلوگیری از افتادن در ورطه جرم با مطالعه کتاب‌های آموزش حقوقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..