تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهایی کودکان کار از دست سرباندهای تکدی گری/ شهرداری به ماده 15 ورود می کند

قدیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

انتقال کودکان متکدی و کار به مراکز پرتورضا قدیمی مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: با اجرای طرح برخورد با متکدیان بزرگسال، رویکرد سرباندهای تکدی گری در تهران تغییر یافته و به سمت استثمار و بهره‌کشی از کودکان روی آورده‌اند، در حالی که طبق قانون، شهرداری فقط مجاز به برخورد با متکدیان 18 سال به بالا است، به همین دلیل سرکرده‌های باندهای تکدی گری اقدام به استثمار و سوء استفاده از کودکان و نوجوانان برای دستیابی به اهداف خود می‌کنند.

وی ادامه داد: برهمین اساس شهرداری تهران درصدد جمع‌آوری و انتقال کودکان کار در سر چهارراه‌ها به فضایی ویژه و امن مانند مراکز پرتو است تا به این افراد و خانواده‌های آنان رسیدگی شود، همچنین شهروندان تهرانی در صورت مشاهده کودکان متکدی در سر چهارراه‌ها و معابر می‌توانند به منظور جلوگیری از آسیب آن‌ها با شماره 137 تماس بگیرند.

قدیمی در خصوص کمپ مرهم تصریح کرد: به دلیل کارایی بهتر چرخه درمان معتادان خودمعرف در تلاش هستیم تا اداره برخی از کمپ‌های ماده 15 را بر عهده بگیریم که در این راستا ساخت کمپ مرهم ویژه زنان معتاد خود معرف با ظرفیت 80 نفر در منطقه 21 صورت گرفته است.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: مدیریت شهری هیچ گونه مسئولیتی در قبال کمپ‌های ماده 16 ندارد بلکه این کار بر عهده ستاد مبارزه با مواد مخدر است و براساس دستورالعمل‌ها شهرداری تهران باید بخشی از زیرساخت‌های مربوط به نگهداری معتادان را تأمین کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهایی کودکان کار از دست سرباندهای تکدی گری/ شهرداری به ماده 15 ورود می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..