تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در دهه سوم زندگی،این مواد غذایی را نخورید

 زندگی پس از 30 سالگی باید با رژیم غذایی خاص خود همراه باشد. در نتیجه بهتر است در میانسالگی برخی غذاهای نا مطلوب را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

به نقل از اسپوتنیک فارسی، ٣٠ سالگی و پس از آن دوره بسیار مهمی در زندگی هر فرد محسوب می گردد و متخصصان تغذیه نیز بر این امر تاکید دارند که در دهه چهارم زندگی باید برخی مواد غذایی کنار گذاشته شود.

این مواد غذایی ممنوعه برای پس از 30 سالگی شامل: شکلات انرژی زا، تنقلات، ذرت بو داده و امثال آنها می باشد. زیرا “مواد شیمیایی” موجود در این خوراکی ها نمی تواند برای بدن مفید باشد. در این سن بدن نیاز به مواد مغذی بیشتری دارد.

در دوره سی سالگی به بعد، باید سعی نمود از نان سفید، اسنک ها و مواد افزودنی در نان ها، حتی کلوچه ها در رژیم غذایی خود پرهیز نمود. این غذاهای پر کالری هستند و کالری اضافی موجود در آنها موجب اضافه وزن شما خواهد شد.

در  این دوره از زندگی خود باید از مواد غذایی “دودی” نیز دوری کرد، زیرا این مواد اثر منفی بر روی پوست شما دارند.

همچنین نوشیدنی های الکلی و قهوه در این فهرست گنجانده شده اند. کافئین باعث اختلال در کیفیت خواب می گردد، و الکل عوارض بدی به بدن شما وارد می کند.

در دوره پس از سی سالگی سعی کنید بیشتر از مواد غذایی سالم و گیاهی استفاده کرده و بیشتر به فعالیت های ورزشی و بدنی روی بیاورید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در دهه سوم زندگی،این مواد غذایی را نخورید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..