تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبرها از برنامه ماه رمضانی علیخانی

به گزارش افکارنیوز،

ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سوم سیما در خصوص برنامه «ماه عسل» گفت: این روزها در مرحله اتاق فکر، جمع‌بندی سوژه و موضوعات هستیم. 

وی در خصوص شروع ساخت مستند برای سوژه‌های مطرح شده اظهار داشت: برای خیلی از سوژه‌ها، مستند، قصه و روایت آنها ساخته می‌شود اما دلیل بر انتخاب قطعی آن سوژه نیست. ما هر سال سوژه‌ها را سه برابر ظرفیت برنامهٔ «ماه عسل» انتخاب می‌کنیم که ممکن است در این میان بعضی‌ها حذف شوند.

کریمان در خصوص اینکه مردم از چه طریقی سوژه‌های خود را ارسال کنند، بیان کرد: تا آخرین لحظات و همزمان با پخش برنامهٔ «ماه عسل»، برخی از سوژه‌ها به دست ما می‌رسد که اگر جذاب باشد، روی آن متمرکز می‌شویم.

وی در ادامه گفت: مردم می‌توانند سوژه‌های خود را به اپلیکیشن سروش ارسال کنند؛ این اپلیکیشن کاملاً در اختیار سوژه‌های مردمی است. تاکنون حدود 350 هزار نفر در این مجموعه اطلاعات و سوژه‌های خود را ارسال کردند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبرها از برنامه ماه رمضانی علیخانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..