تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات هزاران نفری در آمریکا علیه سیاست‌های «ترامپ»

هزاران نفر از مردم آمریکا در روز کارگر در سراسر این کشور به خیابان‌ها آمدند و اعتراض خود را به سیاست‌های دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، این تظاهرات در شهرهای مختلف آمریکا از اوکلند، کالیفرنیا گرفته تا شیکاگو و نیویورک و واشنگتن برگزار شد.

تظاهرات کنندگان شعارهایی چون «دونالد ترامپ باید برود» سر می‌دادند.

علاوه براین، مهاجران، اعضای اتحادیه‌های کارگری و متحدان آنها نیز اعتصاب‌ها و راهپیمایی‌هایی را در اعتراض به سیاست‌های مهاجرتی دولت آمریکا و در اعلام همبستگی با مهاجرانی که تحت تأثیر این سیاست‌ها قرار گرفته‌اند، برگزار کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، دست‌کم 14 نفر در تظاهرات اعتراض آمیز روز کارگر در نیویورک دستگیر شدند. معترضان ورودی به بانک‌های «جی پی مورگان» و «ولس فارگو» را مسدود کرده بودند.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات هزاران نفری در آمریکا علیه سیاست‌های «ترامپ»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..