تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تارتار: امیدوارم با صعود گل‌گهر 3 تیم به لیگ برتر بیایند!

به گزارش افکارنیوز،

مهدی تارتار درمورد مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ دسته اول گفت: مراسم خوب و شکیلی بود از مسئولان سازمان لیگ تشکر می‌کنم. قهرمانی بسیار خوب و شیرین بود اما شکست در بازی پایانی یک مقدار شیرینی آن را کم کرد.

وی افزود: به استان گیلان و مردم خوب و فوتبال فهم رشت تبریک می‌گویم در این شهر خاطرات خوبی داشتم و خوشحالم که آنها به لیگ برتر آمدند.

سرمربی پارس جم در ادامه درمورد درگیری بازیکنان دو تیم تصریح کرد: متوجه این مساله نشدم یکی دو بازیکن حریف شیطنت کردند و بازی را خیلی جدی گرفته بودند. کسب موفقیت در این مسابقه برای دو تیم اهمیت چندانی نداشته چرا که فرقی به حال آنها در جدول نمی‌کرد به همین خاطرن انتظار داشتم بازی زیبا از آب دربیاید اما آنها وقت کشی می‌کردند.

تارتار درمورد شکایت گل‌گهر و اینکه آنها اعتقاد دارند به خاطر اشتباهی که در تعویض آن بازی صورت گرفت باید نتیجه 3 بر صفر به سود گل‌گهر تمام شود و در این شرایط گل‌گهر قهرمان لیگ می‌شود عنوان کرد: این مساله ربطی به ما ندارد ما جام را گرفته‌ایم انشاء الله گل‌گهر هم به لیگ برتر صعود کند و سه تیم به لیگ برتر بیایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تارتار: امیدوارم با صعود گل‌گهر 3 تیم به لیگ برتر بیایند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..