تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ دیدار لاوروف و تیلرسون مشخص شد

کد خبر: ۵۲۳۶۳۵

۸۲۲  بازدید

وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که در رایزنی تلفنی لاوروف و تیلرسون، طرفین برای دیدار دوجانبه در ۱۰ و ۱۱ ماه می سال جاری میلادی به توافق رسیدند.

خبرگزاری مهر: به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای از تماس تلفنی «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه این کشور با «رکس تیلرسون» همتای آمریکائی وی و توافق طرفین درباره تاریخ دیدار آتی آنها با یکدیگر خبر داد.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه در این باره آمده است: در جریان این تماس تلفنی، مسائل مختلفی میان طرفین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیانیه مذکور در ادامه می افزاید: طرفین توافق کردند که در جریان برگزاری مذاکرات وزرای خارجه کشورهای عضو شورای قطب شمال که در ۱۰ و ۱۱ ماه می سال جاری میلادی در آمریکا برگزار می شود، با یکدیگر دیدار و رایزنی نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ دیدار لاوروف و تیلرسون مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..