تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت 25 دختر و پسر در پارتی شبانه یک پیتزافروشی در اهواز

بازداشت 25 دختر و پسر در پارتی شبانه یک پیتزافروشی در اهواز

جامعه > قضایی - میزان نوشت: 25 دختر و پسر جوان که در یک پیتزا فروشی در حال رقص و پایکوبی بودند توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

شب گذشته در پی دریافت خبر مبنی بر برگزاری پارتی شبانه تحت عنوان جشن تولد در یکی از واحد های صنفی واقع در کلانشهر اهواز که باعث نارضایتی عموم ساکنین آن منطقه شده است موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقامات قضائی و حضور در این واحد صنفی با 25 دختر و پسر که با پخش آهنگ های مبتذل در حال رقص و پایکوبی بودند روبرو شدند و همه افراد در این مهمانی را دستگیر کردند.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت 25 دختر و پسر در پارتی شبانه یک پیتزافروشی در اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..