تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح قوه قضاییه درباره پرونده عارف لرستانی

کد خبر: ۵۲۳۵۹۹

۶۶۸  بازدید

مشاور و رییس دفتر سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را درباره خبر منتشره پیرامون علت فوت عارف لرستانی ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: مشاور و رییس دفتر سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را درباره خبر منتشره پیرامون علت فوت عارف لرستانی ارائه کرد.

محمود رضویان در گفت‌وگویی، ‌اظهار کرد: در نشست خبری اخیر حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای از ایشان درباره نظریه پزشکی قانونی در خصوص علت فوت عارف لرستانی شوال شد که پاسخ چنین بود «پزشکی قانونی رسما اعلام کرده که در اینجا قصور و تقصیری متوجه پزشک نبوده و بر اساس همان سکته بوده و دارویی هم که مصرف کرده در سکته‌اش بی‌تاثیر نبوده است؛ به هر جهت از لحاظ پزشکی قانونی قصور و تقصیری متوجه پزشک معالج نبوده است.

بر اساس این گزارش،‌ خبر منتشره به این شکل بود: «پزشکی قانونی رسما اعلام کرده قصور و تقصیری متوجه پزشک نبوده و وی بر اثر سکته فوت کرده، البته دارویی که در بیهوشی مصرف کرده‌اند در سکته او بی‌تاثیر نبوده است.» که به شکل بالا اصلاح شد.

لازم به ذکر است رسانه‌هایی که از خبر مذکور چه با منابع و چه بدون منبع استفاده کرده‌اند لطفا نسبت به اصلاح خبر مذکور اقدام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح قوه قضاییه درباره پرونده عارف لرستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..