تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی: باید به جوانان میدان داد

کد خبر: ۵۲۳۵۹۵

۹۷۷  بازدید

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریست جمهوری گفت: باید به جوانان در کل کشور میدان داد. کابینه کلا ۳۰ نفر هستند و توانایی فرد مهم است و جوان بودن مطرح نیست.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریست جمهوری در شبکه خبر در خصوص وزاری احتمالی دولت دوازدهم گفت: معمول نیست اسامی وزرا مطرح شود زیرا باید به مجلس تقدیم و رای بدهند. اساس برنامه ما برمبنای شایسته سالاری است و نه بحث جناح سیاسی خاص مطرح است نه طیف سیاسی. کابینه دولت یازدهم این واقعیت را نشان داد.

وی ادامه داد: باید به جوانان در کل کشور میدان داد. کابینه کلا ۳۰ نفر هستند و توانایی فرد مهم است و جوان بودن مطرح نیست اما کابینه بعدی سن متوسطش جوانتر خواهد شد.

روحانی اظهار داشت: در دولت یازدهم افکار مختلف و جناح های مختلف وجود دارند، تجربه ای دولت یازدهم برجا گذاشته که آن انتقادات بیش از حد منتقدان است؛ حتی صدا و سیما بیشتر منتقد دولت بود، البته با تخریب مخالف هستم و شرعا و قانونا نیز اشتباه است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: عملکرد دولت به گونه ای بوده که دربرابر سخنان مخالفان صبر کردیم و به دنبال حاشیه نبوده ایم؛ به بسیاری از حاشیه سازی ها جواب نداده ایم حاشیه سازی نداشتیم و به حاشیه سازی ها جواب نداده ایم.

وی ادامه داد: اگر وزیری اموال خود را قبل از مسئولیت اعلام کند قوه قضائیه باید از آن ها بخواهد، تا جایی که من اطلاع دارم وزرا و معاونانشان اموال خود را اعلام کرده اند.

ادامه دارد...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی: باید به جوانان میدان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..