تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ماکرون و لوپن به دیدگاه‌های یکدیگر در مراسم روز جهانی کارگر

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از رویترز، در حالی که امانوئل ماکرون نامزد مستقل و  میانه‌رو برای سومین روز متوالی سعی کرد تا مارین لوپن رهبر حبهه ملی را یک فرد افراطی جلوه دهد، لوپن نیز ماکرون را همکار فرانسوا اولاند رئیس جمهور سوسیالیست دانست که اکنون به چهره منفوری تبدیل شده است. ماکرون طی سال‌های 2014 تا 2016 میلادی وزیر اقتصاد دولت فرانسه بوده است.

کاهش شدید محبوبیت اولاند وی را محبور کرد تا بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکند. تازه‌ترین نظرسنجی نشان می‌دهد که ماکرون در انتخابات یکشنبه آینده 61 درصد آرا را کسب خواهد کرد.

لوپن بارها قول داده است تا در صورت پیروزی در انتخابات، با مهاجران غیرقانونی به‌شدت برخورد خواهد کرد و فرانسه را از اتحادیه اروپا و منطقه یورو خارج می‌کند.

ماکرون در سخنانی تأکید کرد: تا آخرین لحظه نه‌تنها علیه برنامه‌های او (لوپن) مبارزه خواهم کرد بلکه با ایده‌های وی در خصوص دموکراسی مبارزه می‌کنم.

لوپن نیز گفت: ماکرون تنها فرانسوا اولاند دیگری است که می‌خواهد در قدرت باقی بماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ماکرون و لوپن به دیدگاه‌های یکدیگر در مراسم روز جهانی کارگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..