تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس و دولت قبل هنگام بروز تخلفات در صندوق فرهنگیان کجا بودند؟

مجلس و دولت قبل هنگام بروز تخلفات در صندوق فرهنگیان کجا بودند؟

جامعه > آموزش - عضو هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: برخی در مجلس اصرار دارند گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان محدود به سال 92 تا کنون باشد تا نشانه ای از تخلفات گذشته روشن نشود چرا که از روشن شدن اختلاس ها و تخلفات منصوبان دولت اصولگرا واهمه دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فاطمه سعیدی،‌ نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برخی با فرار به جلو قصد دارند تخلفات صورت گرفته در صندوق را محدود به دولت فعلی بدانند در حالی كه اسناد متقن نشان می دهد متاسفانه بیشترین تخلف در دولت قبل اتفاق افتاده و از قضا هیچ اراده ای نیز برای برخورد با آن وجود نداشته است.

این عضو هیئت رئیسه كمیسیون آموزش و تحقیقات در ادامه گفت: جالب است كه مجلس دهم با تركیبی كه می شناسیم به دنبال كشف تخلفات مالی صندوق ذخیره فرهنگیان است اما آقایان كه خودشان در مجلس قبل حضور داشتند آن زمان چشم به روی تخلفات بسته بودند حالا كه اعضای كمیسیون به دنبال دریافت حقیقت هستند و می خواهند بدون سیاسی كاری از حقوق فرهنگیان صیانت كنند فریادشان به آسمان بلند شده است. چرا در دولت و مجلس قبلی سكوت كرده بودند؟ بهتر است اكنون كه نمایندگان به دلیل منع قانونی درباره تخلفات سكوت كرده اند دیگران هم به قانون احترام بگذارند تا گزارش نهایی كمیته تحقیق و تفحص منتشر شود و مردم قضاوت كنند.

سعیدی با طرح این موضوع كه عده ای عامدانه به دنبال ایجاد انحراف در روند تحقیق و تفحص هستند گفت: بر اساس اسنادی كه در اختیار داریم تا كنون تمامی در خواست های كمیته تحقیق و تفحص اجابت شده و هیچ موردی نبوده كه این كمیته درخواست كند و اسناد آن در اختیارش قرار نگرفته باشد.

این عضو هیئت رئیسه فراكسیون امید مجلس گفت: منافع حزب و گروه خود را منافع یك میلیون فرهنگی ترجیح می دهند و ‍ژست مبارزه با فساد هم می گیرند.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس و دولت قبل هنگام بروز تخلفات در صندوق فرهنگیان کجا بودند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..