تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهمیه‌ خانواده‌های شهدای منا در حج 96

نشست مشترک حجت الاسلام سید حسن مؤذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از مسئولین بنیاد و سازمان حج و زیارت با محوریت «تخصیص سهمیه حج تمتع و چگونگی اعزام متقاضیان شاهد و ایثارگر به مکه مکرمه»، در ساختمان این سازمان برگزار شد.

حجت الاسلام مؤذنی در این نشست ضمن تبریک انتصاب محمدی به عنوان ریاست سازمان حج و زیارت، از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی مسئولین و کارشناسان این سازمان در برنامه ریزی و تلاش برای فراهم کردن رفاه و آسایش زائران بیت‌الله الحرام تقدیر کرد و میزان سهمیه اختصاص یافته به بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حج تمتع والدین معزز شهدا و جانبازان با درصدهای بالا را به دلیل کثرت متقاضیان ناکافی دانست و خواستار افزایش سهمیه خانواده‌های شاهد و ایثارگر شد.

در این نشست در خصوص اعزام جانبازان 70 درصد و شرایط ارائه خدمات ویژه به کاروان‌های جانبازان گفت‌وگو و مقرر شد به دلیل شرایط گرم آب و هوا در عربستان، امکان افزایش خدمات مورد درخواست بنیاد بررسی و شرایط حداکثری رفاه برای جانبازان 70 درصد مهیا شود، همچنین مقرر شد اعزام همزمان کاروان‌های جانبازان در یک روز مورد بررسی قرار گیرد تا ان‌شاءالله برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.

در این جلسه در مورد سهمیه‌های اختصاص یافته به خانواده‌های شهدای منا نیز بحث و تبادل نظر شد تا این مهم نیز با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان حج و زیارت برای این گروه مهیا شود.

محمدی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این نشست اظهار امیدواری کرد که با بررسی‌های لازم، در صورت امکان سهمیه حج ایثارگران افزایش یابد.

در پایان این نشست تفاهم نامه‌ای جهت هماهنگی برای حج 1396 امضا شد تا اقدامات لازم برای افزایش رفاه و تسهیل در اعزام خانواده‌های شاهد و ایثارگر انجام شود، این تفاهم نامه شامل وظایف طرفین و میزان سهمیه اختصاص یافته به ایثارگران است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهمیه‌ خانواده‌های شهدای منا در حج 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..