تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه ضرغامی برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری + توییت

نظر سنجی هایی برای برتری شش نامزد راه یافته در شبکه های اجتماعی به طور مداوم انجام می شود هر چند که نمی توان به درستی و صحت آن اطمینان داشت اما تغییر آمار هر دفعه در صدر قرار گرفتن کاندیدای را نمایش می دهد.

برخی از افراد نیز پیش بینی و توصیه هایی برای برگزاری انتخابات دارند و نظرات جالبی و متنوعی را در این خصوص در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

سیدعزت الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی فضای مجازی در صفحه توییتری خود پیامی را خطاب به سازمان صدا و سیما در خصوص انتخابات آینده نوشته است.

در پیام توییتر ضرغامی آمده است: " رسانه ملی برای دور دوم برنامه ریزی کند! انتخابات با حضور رئیس جمهور مستقر تا به جال به دور دوم نرفته است. ولی این بار ظاهرا متفاوت است".

توصیه ضرغامی برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری+ توییت 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه ضرغامی برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری + توییت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..