تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلط کردهای سوریه بر 90% شهر «الطبقه» در استان رقه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «عبد القادر هفیدلی» از فرماندهان گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه که بیشتر عناصر آن کُرد هستند، خبر از پیشروی این گروه میدهد.

تلویزیون «ANHA» وابسته به کُردهای سوریه به نقل از این فرمانده گزارش داد که نیروهای دموکرات موفق شدند 90% از شهر الطبقه را از داعش پس بگیرند.

هفیدلی اعلام کرد که بزودی خبر آزادسازی الطبقه را به ملت سوریه خواهند داد. نیروهای کُرد طی دو روز گذشته موفق شدند 9 محله از این شهر را از تروریستهای داعش پس بگیرند.

این فرمانده کرد می‌گوید که خطوط دفاعی داعش طی 48 ساعت گذشته شکسته شده و 75 نفر از این تروریستها کشته شدند.

عناصر داعش روز گذشته قصد داشتند از سمت جنوب و شرق الطبقه به نیروهای کرد حمله کنند که موفق نشدند.

در همین راستا، «طلال سلو» سخنگوی اعلام کرد که موفق شده اند محله موسوم به «المدینه القدیمه» (بخش قدیمی شهر) الطبقه را آزاد کنند.

الطبقه که از 2014 در اشغال داعش قرار دارد، از اهمیت راهبردی برخوردار است و  با کنترل این شهر، راه برای ورود به رقه-مرکز خلافت خود خوانده داعش در سوریه- باز شده و این شهر سد آبی را در خود دارد که بزرگترین سد در سوریه به شمار میرود.

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/Y5D8RF اخبار مرتبط تسلط کُردهای سوریه بر 70% شهر «الطبقه» در شرق رقه96/02/11 - 14:52گروه «نیروهای دمکراتیک سوریه» وارد «الطبقه» شد96/02/04 - 19:18



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلط کردهای سوریه بر 90% شهر «الطبقه» در استان رقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..