تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریع ترین تایپیست حرفه ای در جهان کیست؟

این سایت از 51 زبان مختلف پشتیبانی میکند و میتوانید سرعت تایپ را با زبان مورد علاقه خودتان، محک بزنید.

همچنین سایت «10fastFingers» مسابقات مختلفی را نیز به صورت آنلاین برگزار میکند. به طوریکه یکسری کلمات را در اختیار شما قرار داده و شما باید در مدت زمان 60 ثانیه آنها را تایپ کنید. در پایان، یک امتیاز به شما داده می شود و شما می توانید خودتان را با دیگر کاربران مقایسه کنید.

شما میتوانید با استفاده از این سایت، توانایی و مهارت خود را در زمینه تایپ (به زبان های مختلف) تقویت کنید.

برای مشاهده این سایت، از آدرس زیر استفاده کنید:

www.10fastfingers.com

در ادامه، تصاویری از محیط سایت «10fastFingers» را مشاهده میکنید:

 سریعترین تایپیست حرفه ای در جهان کیست؟/ خودتان را محک بزنید سریعترین تایپیست حرفه ای در جهان کیست؟/ خودتان را محک بزنید  سریعترین تایپیست حرفه ای در جهان کیست؟/ خودتان را محک بزنید  سریعترین تایپیست حرفه ای در جهان کیست؟/ خودتان را محک بزنید  سریعترین تایپیست حرفه ای در جهان کیست؟/ خودتان را محک بزنید 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریع ترین تایپیست حرفه ای در جهان کیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..