تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اچ تی سی یو 11 با اسنپدراگون 835 در بنچمارک رؤیت شد

امتیازات بنچمارک گیک‌بنچ اچ‌تی‌سی یو 11 منتشر شده است که در آن می‌‌توان مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند را مشاهده کرد.

اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۷ قبل از اینکه گوشی هوشمندی مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 عرضه کند، محصولی به نام اچ‌تی‌سی یو اولترا معرفی کرد که از تراشه اسنپدراگون 821 بهره می‌برد.

کمپانی تایوانی وعده داده است گوشی هوشمندی عرضه خواهد کرد که مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 باشد. محصول جدیدی که ابتدا با نام اچ‌تی‌سی اوشن یا اچ‌تی‌سی 11 شناخته می‌شد، بعدها اچ‌تی‌سی یو نام گرفت. البته افشاگر معروف، ایوان بلس، به‌تازگی اعلام کرده است که نام پرچم‌دار بعدی کمپانی تایوانی، اچ‌تی‌سی یو 11 خواهد بود.

مدیرعامل اچ‌تی‌سی در مصاحبه‌ای، وجود گوشی هوشمندی را تأیید کرده که مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 است. همچنین اعلام شده که اچ‌تی‌سی یو 11 در ۱۶ می رونمایی می‌شود.

حال جزئیات بنچمارکی از اچ‌تی‌سی یو 11 منتشر شده است که وجود مشخصات سخت‌افزاری مانند اسنپدراگون 835 و ۴ گیگابایت حافظه رم را تأیید می‌کند.

محصول جدید اچ‌تی‌سی در بنچمارک گیک‌بنچ با شماره مدل MSM8998 ظاهر شده است و توانسته در تست تک‌هسته‌ای به امتیاز بالاتر از ۱۹۰۰ و در تست چند هسته‌ای امتیازی بین ۶۱۳۷ و ۶۴۱۳ به‌دست بیاورد. امتیاز اچ‌تی‌سی یو 11 را می‌توان با پرچم‌داران کمپانی‌های دیگر مانند گلکسی اس 8 سامسونگ مقایسه کرد.

بنچمارک اچ تی سی یو 11

نظر شما در مورد اچ‌تی‌سی یو 11 چیست؟ آیا علاقه‌ای به خرید پرچم‌دار قدرتمند اچ‌تی‌سی دارید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اچ تی سی یو 11 با اسنپدراگون 835 در بنچمارک رؤیت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..