تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد هواپیمای روسی با چاله هوایی در هنگان فرود/ دست و پای ۲۰ نفر شکست

برخورد هواپیمای روسی با چاله هوایی در هنگان فرود/ دست و پای ۲۰ نفر شکست

جامعه > حوادث - ایسنا به نقل از خبرگزاری ایتارتاس نوشت: بر اثر برخورد یک فروند هواپیمای مسافربری روسیه با چاله هوایی دست‌کم ۲۰ نفر مجروح شدند.

این هواپیمای مسافربری در مسیر مسکو به بانکوک با چاله هوایی برخورد کرد که دستکم ۲۰ نفر در این حادثه مجروح شدند و شدت جراحات در برخی از آنان بالاست.

یک دیپلمات روسی گفت: مجروحان این حادثه بیشتر دچار چندین مورد شکستگی شده‌اند و علاوه بر چندین تبعه روس، مسافرانی از کشورهای دیگر هم در میان مجروحان بوده‌اند. همچنین به نظر می رسد که مجروحان در زمان وقوع حادثه کمربند صندلی‌های خود را نبسته بوده‌اند.

۱۹ نفر از مجروحان در بیمارستان بستری شده‌اند و مابقی مسافران کمک‌های اولیه دریافت و از ادامه روند درمان خودداری کرده‌اند.

۴۷۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد هواپیمای روسی با چاله هوایی در هنگان فرود/ دست و پای ۲۰ نفر شکست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..