تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس العمل جالب کودک 14 ماهه به آتش نشانان + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عکس العمل جالب کودک 14 ماهه گرفتار شده در خودروی مادرش به آتش نشانانی که قصد داشتند وی را نجات دهند سوژه رسانه ها شد. " براندون امری " 14 ماهه زمانی که مادرش وی را تنها  در خودروا رها کرد، با فشار دادن دکمه قفل مرکزی تمام درب های خودروی مادرش را قفل نمود. در تصاویر منتشر شده هنگامی که آتش نشانان قصد دارند تا درب خودرو را باز کنند این کودک در حالی که با دو دست فرمان خودرو را گرفته و مشغول رانندگی است به آنها لبخند می زند. عکس العمل جالب کودک 14 ماهه به آتش نشانان + تصاویر

" کریستی گرین"، مادر 27 ساله وی در این خصوص گفت : هنگامی که با پسر بزرگم برای خرید به فروشگاه رفتیم تصمیم گرفتم تا  " براندون "را در عقب خودرو بگذارم اما وقتی بازگشتیم متوجه شدم که پسرم درب خودرو را قفل کرده و  خودش را در خودرو گیر انداخته است. 

آتش نشانان ابتدا تلاش کردند تا با ابزارهای دستی کوچک درب خودرو را باز کنند اما سرانجام آنه برای ورود به خودروا مجبور به شکستن  شیشه کوچک قسمت راننده شدند. 

عکس العمل جالب کودک 14 ماهه به آتش نشانان + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس العمل جالب کودک 14 ماهه به آتش نشانان + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..