تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس (ع)

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شعبان در بین ماههای قمری مزین به نام قمر بنی هاشم، عباس بن علی ( ع) است. لقبی که بواسطه صورت و قامت رشید این نوزاد زیبا چهره و زیبا سیرت بر وی نهاده شد، اسوه ای بی بدلیل که در فرهنگ شیعه جایگاه ادب، رشادت و دلاوری را به خود اختصاص داده و تعریفی عینی از اطاعت و  رشادت را به جهانیان عرضه کرد.

عمر 34 ساله این شخصیت بزرگوار در کنار یار و یاور همیشگیش حسین ابن علی ( ع) گذشت. ادب، سکوت و فرمان برداری از برادر  همان آغاز تولد بدست مادرش ام البنین نشان داده شد و تا لحظات سخت و طاقت فرسای عاشورا ادامه پیدا کرد. صفاتی که در طول تاریخ بارها در کلام معصومین از آن یاد شد:

پدرش علی ابن ابیطالب ور وصف او گفت: ان ولدی العباس زق العلم زقا؛ همانا فرزندم عباس در کودکی علم آموخت و به سان نوزاد کبوتر که از مادرش آب و غذا می‌گیرد، از من معارف فرا گرفت.

امام سجاد(ع): خدا عمویم عباس را رحمت کند، به راستی ایثار و جانبازی نمود، جنگ نمایانی کرد تا دستانش قطع شد و خود را فدای برادرش نمود. خداوند در برابر این فداکاری ( همانند عمویش جعفر طیار) دو بال به اوعنایت کرد تا به یاری آنها، همراه فرشتگان در بهشت پرواز کند. همانا عباس نزد خداوند تبارک و تعالی مقامی دارد که تمامی شهیدان، در روز قیامت، بر او غبطه می‌خورند و رسیدن به آن مقام را آرزو می‌کنند.

امام صادق(ع) در توصیف عباس (ع): بصیرت نافذ، بینش عظیم، ایمان بسیار، جهاد در محضر امام حسین (ع)، جانبازی و ایثار، شهادت در راه امام خود، تسلیم در برابر جانشین رسول خدا (ص)، تصدیق امام زمانش، وفاداری، تلاش تا آخرین حد و....

امام زمان(عج): سلام بر ابوالفضل العباس، پسر امیرمؤمنان(ع)، آن که جان خود را نثار برادرش کرد، دنیا را وسیله آخرت خود قرار داد و فدای برادرش شد. او که نگهبان بود و بسیار کوشید تا آب را به لب تشنگان حرم برساند و دو دستش در جهاد فی سبیل الله قطع شد. خداوند قاتلان او یزید بن رقاد و حکیم بن طفیل طائی را از رحمت خود دور سازد.

تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس( ع)+ اینستاپست  تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس( ع)+ اینستاپست  تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس( ع)+ اینستاپست  تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس( ع)+ اینستاپست  تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس( ع)+ اینستاپست  تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس( ع)+ اینستاپست  تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس( ع)+ اینستاپست  تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس( ع)+ اینستاپست  تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس( ع)+ اینستاپست  تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس( ع)+ اینستاپست  تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس( ع)+ اینستاپست  تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس( ع)+ اینستاپست  تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس( ع)+ اینستاپست  تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس( ع)+ اینستاپست  تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس( ع)+ اینستاپست  تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس( ع)+ اینستاپست 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک کابران فضای مجازی به مناسبت میلاد حضرت عباس (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..