تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماکرون هم از فرگزیت حمایت کرد

کد خبر: ۵۲۳۳۲۴

۱۲  بازدید

امانوئل ماکرون، نامزد پیشروی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه نیز در مصاحبه ای گفت، یا باید اتحادیه اروپا تغییر کند یا فرانسه از این اتحادیه خارج می شود.

خبرگزاری ایسنا: امانوئل ماکرون، نامزد پیشروی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه نیز در مصاحبه ای گفت، یا باید اتحادیه اروپا تغییر کند یا فرانسه از این اتحادیه خارج می شود.

امانوئل ماکرون، در مصاحبه با شبکه خبری بی.بی.سی این اظهارات را در حالی مطرح کرد که وی و مارین لوپن، رقیبش از حزب راست افراطی جبهه ملی فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور وارد دور دوم انتخابات شده اند.

مردم فرانسه روز یکشنبه هفته آینده (هفتم می) 2017 برای رای دادن در دور دوم انتخابات پای صندوق های رای می روند تا از میان لوپن و ماکرون یکی را برگزینند.

لوپن احساسات ضد اتحادیه اروپا دارد و قول داده در صورت پیروزی در این انتخابات برای ماندن یا خروج فرانسه در این اتحادیه رفراندومی برگزار کند.

ماکرون در این مصاحبه گفت: من حامی اروپا هستم و از آن در جریان کمپین انتخاباتی خودم دفاع کردم چون براین باورم که این برای مردم فرانسه و کشور بسیار ضرورت دارد که در جریان جهانی شدن بمانیم.

وی ادامه داد: اما اگر این روندی که اتحادیه اروپا در پیش گرفته به همین منوال باقی بماند و مردم ما همچنان از اوضاع ناراضی باشند، دیگر این وضعیت را تحمل نمی کنیم. اتحادیه اروپا باید تغییر کند در غیراینصورت فرگزیت (خروج فرانسه از اتحادیه اروپا) نیز صورت می گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماکرون هم از فرگزیت حمایت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..