تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«دشمن مردم» همه بازیگرانش را شناخت

خبرگزاری مهر: ایفاگران نقش‌های نمایش «دشمن مردم» به کارگردانی سینا راستگو تکمیل شدند.

«دشمن مردم» همه بازیگرانش را شناخت

 محمدرضا ایمانیان، زهرا بهروزمنش، محمد حبیبی، امیر شاه علی، وحید شیخی، والا و بردیا عادلی، شهریار فرد، محمد مسگری، مرضیه موسوی، منصور نصیری بازیگرانی هستند که در نمایش «دشمن مردم» به کارگردانی سینا راستگو به ایفای نقش می پردازند.

پیشتر حضور اشکان اژدری، ملیحه امیری، شیرین امینی، علی بنایی، محمود پیری، بیتا ثابت، سارا خانکی، میلاد خان محمد، عرفان دانا، سهند سلطانی، آیسان عبداللهی، باران فرد، منا مهدی پور در «دشمن مردم» قطعی شده بود.

«دشمن مردم» نوشته هنریک ایبسن است که اواخر اردیبهشت ماه در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش پیش‌ از این موفق شده بود جایزه بهترین طراحی صحنه، طراحی لباس و تقدیر از بازیگر نقش اول مرد را در جشنواره دانشگاهی تئاتر باران از آن خود بکند.

این نمایش روایتی است از یک شهر آرام، در گوشه‌ای از دنیا، ناگهان آرامش به کلی بهم می ریزد. راه حلِ برگشتِ آرامش به شهر برای مردم ضرر جانی دارد.. تصمیم مسئولان، شهر را آرام می‌کند یا شهر را سالم نگه می‌دارد؟

«دشمن مردم» کاری از کمپانی تئاتر امید ایران است که کارگردانی آن بر عهده سینا راستگو است.

دیگر عواملی که تاکنون حضورشان در این نمایش قطعی شده است عبارتند از مشاور کارگردان: کیومرث مرادی، برنامه ریز و دستیار کارگردان:‌ سارا ولی زاده، طراح صحنه: سید محمد موسوی، طراح لباس: بهار خلیلی فر، طراح گریم سارا ولی زاده، موسیقی: امیر دوستی، عکاس: محیا میرزایی، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««دشمن مردم» همه بازیگرانش را شناخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..