تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرباز مرزبان اسیر شده در عملیات تروریستی میرجاوه به شهادت رسید

سرباز مرزبان اسیر شده در عملیات تروریستی میرجاوه به شهادت رسید

جامعه > حوادث - ایسنا نوشت: سرباز مفقود شده استان در عملیات تروریستی مرز میرجاوه به شهادت رسیده است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: سرباز مفقودشده در عملیات تروریستی چند روز گذشته در مرز میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده است.

محمد تقی ایرانی در جمع خبرنگاران گفت: سرباز مفقوده شده استان در عملیات تروریستی میرجاوه به شهادت رسیده و پیکر آن به کشور تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: طی روزهای آینده پیکر این شهید به استان منتقل شده و با حضور پرشور مردم و مسئولان مراسم تشییع نیز انجام می شود.

طی عملیات تروریستی دشمنان در مرز میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان تعدادی از مرزبانان به شهادت رسیده و یکی از سربازان وظیفه به نام سعید براتی که اهل شهرستان مانه و سملقان در خراسان‌شمالی بود مجروح و مفقود شده بود.

۴۷۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرباز مرزبان اسیر شده در عملیات تروریستی میرجاوه به شهادت رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..