تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین جایزه جهانی اربعین به کار خود پایان داد

سومین جایزه جهانی اربعین به کار خود پایان داد

فرهنگ > دین و اندیشه - سومین جایزه جهانی اربعین، با برگزاری آیین اختتامیه و اعلام نفرات برگزیده در دو بخش عکس و فیلم، بعد از ظهر یکشنبه 10 اردیبهشت به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرآنلاین ابراهيمي‌تركمان، رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، مصطفوي، قائم‌مقام معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام دعايي، مديرمسئول روزنامه اطلاعات، احمد مسجدجامعي، عضو شوراي شهر تهران و جمعي از كارداران و نمايندگان سفارتخانه‌هاي كشورهاي اسلامي در تهران ار جمله مهمانان این برنامه بودند.

ابوذر ابراهيمي‌تركمان، در این مراسم با اشاره به جایگاه معنوی زيارت اربعين، گفت: در اين زيارتنامه آمده است كه امام حسين (ع) خون قلب خود را در راه خداوند بذل كرد تا بندگان خداوند را از جهالت نجات دهد.

وی افزود: جايزه جهاني اربعين نمايشگر گوشه‌اي از عظمت همايش اربعين است، عظمتی که شركت 20 ميليون نفر در آن مبعوث از عشق است و حاصل آن، نوعي گذشت است كه در كربلا و اربعين نمونه‌اش رؤيت مي‌شود.

/6262




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین جایزه جهانی اربعین به کار خود پایان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..