تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام شبکه اکوادوری قاچاق کوکائین در تهران

کد خبر: ۵۲۳۲۰۶

۲۰۷  بازدید

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی از شناسایی و انهدام باند بین‌المللی قاچاق کوکائین در تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی از شناسایی و انهدام باند بین‌المللی قاچاق کوکائین در تهران خبر داد.

سردار محمدمسعود زاهدیان با اعلام این خبر گفت: مدتی پیش مأموران پلیس موفق شدند یک خانم اهل بولیوی را با 7.5 کیلو کوکائین در فرودگاه امام خمینی دستگیر کنند.

در بررسی‌های تکمیلی هم موفق شدند شبکه توزیع داخلی این مواد مخدر را در استان‌های شمالی شناسایی و منهدم کنند.


وی ادامه داد: یکی از سرشبکه‌های داخلی این باند یک مرد ایرانی بود که به همراه همسر اکوادوری خود نقش تعیین‌کننده در فعالیت این باند داشت و سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی در کشور اکوادور داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا گفت: در بررسی‌های به عمل آمده این افراد اعتراف کردند که در سه مرحله در چهار سال قبل مقادیر قابل توجهی کوکائین را به ایران وارد کرده بوند. تا این لحظه 3 زن اهل بولیوی که با این باند بین‌المللی همکاری داشتند شناسایی شدند و دو تن از عناصر اصلی آن در داخل کشور دستگیر شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام شبکه اکوادوری قاچاق کوکائین در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..