تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی یکی از گزینه های بهترین بازیکن سال آسیا؟

به گزارش افکارنیوز،

طارمی تا اینجای فصل 18 گل زده و با توجه به محرومیت منشا و انصاری از حضور در هفته بعد دیگر آقای گلی اش را محرز شده می داند.

طارمی نه تنها برترین گلزن پرسپولیس که برترین بازیکن تیمش هم به شمار می رود. او تا به حال 20.5 امتیاز برای تیمش گرفته است تا با این امتیاز دومین بازیکن با ارزش لیگ برتر هم باشد. در چند روز اخیر این احتمال مطرح شد که ممکن است طارمی به عنوان یکی از کاندیداهای دریافت توپ طلای آسیا اعلام شود. آیا با توجه به عملکرد این بازیکن در تیم ملی و پرسپولیس می توان امیدوار بود او پس از علی دایی، خداداد عزیزی ، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا پنجمین بازیکنی در تاریخ فوتبال ایران باشد که این افتخار بزرگ آسیایی را به ویترین افتخارات خود می برد؟ با هم احتمالات را بررسی می کنیم:

درخشش در لیگ قهرمانان آسیا:

نخستین فاکتور کسب توپ طلای آسیا گویا درخشش در لیگ قهرمانان است و حتی شگفت آور آنکه درخشش در ترکیب تیم ملی مقابل تیم های مختلف و در رقابت های مختلف در اولویت بعدی قرار می گیرد. مهدی طارمی البته برای سرخ ها تا اینجا در لیگ قهرمانان خوب کار کرده و گل های حساسی هم زده است. او تا اینجای کار می تواند امتیازات لازم را برای کاندیدا شدن دریافت کند به شرط آنکه سرخ ها وداع زودهنگامی با لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند.

درخشش در تیم ملی فوتبال ایران:

طارمی در تیم ملی هم خوب می درخشد، تیمی که رضا قوچان نژاد را هم در ترکیب خود دارد. آخرین گل های ملی او به قطر و چین بود که هر دو سه امتیازی محسوب می شدند. ادامه درخشش در تیم ملی امتیازات او را در این بخش هم تکمیل می کند. او اگر با تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی هم صعود کند که اوضاع حتی بهتر هم خواهد شد.

درخشش در لیگ داخلی:

مهدی طارمی حتی از رضا قوچان نژاد که تا آستانه کسب آقای گلی هلند هم پیش رفت شانس بیشتری برای کاندیدا شدن دارد چرا که کاندیداها لژیونرهای اروپایی نیستند و در بخش دیگری از میان لژیونرها برترین بازیکن سال انتخاب می شود. مهدی طارمی که آقای گل این فصل شد 20.5 امتیاز برای تیمش گرفته است و این دو عامل مهم برای کسب امتیاز کامل در این بخش کافی است. او حتی شانس این را دارد که گل و میزان ارزش گذاری خود را هم بالاتر ببرد.

کسب عنوان قهرمانی در لیگ داخلی:

این یکی را هم مهدی طارمی دارد . او با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد و اتفاقا در این قهرمانی نقش مهمی را هم ایفا کرد. هم گل زد هم گل ساخت. گاهی اوقات خیلی گل نزن ظاهر می شد اما به هر حال مرد شماره یک سرخ ها در راه قهرمانی در لیگ برتر بود.

بر اساس گزارش سایت فوتبال آسیا مهدی طارمی یکی از 10 بازیکن حاضر در کاندیداهای دریافت عنوان برترین بازیکن سال آسیا خواهد بود که تا اکنون 70 درصد امتیازات لازم را جمع آوری کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی یکی از گزینه های بهترین بازیکن سال آسیا؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..