تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطرات سردار سلیمانی از روزهای جنگ

خاطرات سردار سلیمانی از روزهای جنگ

فرهنگ > کتاب - کیهان نوشت: خاطرات سردار قاسم سلیمانی از دوران دفاع مقدس که توسط نویسنده کرمانی، عباس میرزایی جمع‌آوری شده، به همت موسسه انتشارات یا زهرا‌(س) منتشر شد.

مجموعه خاطرات سردار سلیمانی از دوران دفاع مقدس «روزی روزگاری» نام گرفته که کتاب اول با عنوان «هجوم به تهاجم» خاطرات بهمن سال 1360 تا اردیبهشت سال 1361 را از زبان فرمانده وقت لشکر 41 ثارالله(ع) روایت می‌کند. این کتاب در 388 صفحه با قیمت 15هزار تومان منتشر شده است.

کتاب دوم با عنوان «نبرد سید جابر» روایتگر خاطرات این سردار دلاور اسلام از اردیبهشت تا تیر ماه سال 1361 است. این کتاب نیز در 360 صفحه با قیمت 13 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.مجموعه روزی روزگاری قرار است، تمام خاطرات سردار سلیمانی را از ابتدای جنگ تحمیلی تا انتها در 16 مجلد روایت کند.پیش از این کتاب «حاج قاسم» از مجموعه «یاران ناب» از سوی نشر یا زهرا(س) منتشر شده بود که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطرات سردار سلیمانی از روزهای جنگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..