تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با تدبیردولت و تسهیلات بانک صنعت و معدن فولاد ازنا پس از ٨ سال توقف در آستانه بهره برداری است

با حمايت جدي دولت و ١٥٠ ميليون يورو تسهيلات بانك صنعت و معدن شركت فولاد ازنا در استان لرستان پس از ٨ سال توقف دوباره احيا مي شود و براي ٩٠٠ نفر شغل ايجاد مي كند.

به گزارش شمانیوز، در حال حاضر ٨٥ درصد از ماشين آلات بخش نورد اين كارخانه وارد شده و در حال نصب است كه با توليد ورق فولادي بالاي ٥ ميليمتر تحول عظيمي در اقتصاد، توليد و اشتغال كشور ايجاد خواهد كرد.

بنا به اين گزارش ١٦ طرح صنعتي در دوران دولت تدبير و اميد با استفاده از ٧ هزار و ٦٠٠ ميليارد ريال تسهيلات بانك صنعت و معدن در استان لرستان به بهره برداري رسيده و براي ٧٠٠نفر اشتغال ايجاد كرده است.

از ميان اين طرح ها ، پتروشيمي لرستان با ٧ هزار ميليارد ريال، فورج سازان لرستان با ٣٣٠ ميليارد ريال و آساسنگ با ٥٢ ميليارد ريال تسهيلات دريافتي به ترتيب بالاترين تسهيلات را از بانك صنعت و معدن دريافت كرده اند.

در ميان طرح هاي ياد شده فورج سازان لرستان با ٣٠٠ نفر ، پتروشيمي لرستان با ١٠٠ نفر و كيميا پژوهان گيتي با ٦٠ نفر قادر به ايجاد بيشترين ميزان اشتغالزايي بودند .

گفتني است صنايع كوچك و متوسط استان لرستان تاكنون مبلغ ٧٩٠ ميليارد ريال تسهيلات در قالب طرح رونق توليد و براي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي از بانك صنعت و معدن دريافت كرده اند.

منبع: پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با تدبیردولت و تسهیلات بانک صنعت و معدن فولاد ازنا پس از ٨ سال توقف در آستانه بهره برداری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..