تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم از توسعه مترو حمایت کنند/ فشارهای وارد شده به مدیریت شهری، خدمات را محدود می‌کند

مردم از توسعه مترو حمایت کنند/ فشارهای وارد شده به مدیریت شهری، خدمات را محدود می‌کندرضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه دولت سال‌ها است که سهم خود را در خصوص مترو پرداخت نکرده است، اظهار داشت: بر اساس قانون، دولت برای توسعه حمل و نقل عمومی باید یک سوم هزینه را پرداخت کند اما چندین سال است که این سهم مشخص شده از سوی دولت پرداخت نشده است.

وی افزود: پرداخت نشدن سهم از سوی دولت یک فشار مضاعف است، به همین دلیل در شورای شهر تهران نگرانیم که این امر باعث کاهش کیفیت خدمات و یا محدود شدن آن در کمیت شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: امروزه همه شهروندان معتقدند که راه حل اساسی بسیاری از مشکلات از جمله آلودگی هوا و کاهش ترافیک در معابر و خیابان ها توسعه حمل و نقل عمومی است، به همین دلیل باید از خط قرمزهای به وجود آمده عبور کنیم.

تقی پور با تاکید بر اینکه مردم باید از توسعه مترو حمایت کنند، گفت: تعرفه ها باید به نحوی تعیین شود که ما روز به روز شاهد توسعه بیشتر این خطوط باشیم، نه اینکه به دلیل فشارهایی که به مدیریت شهری وارد می شود این خدمات محدود شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم از توسعه مترو حمایت کنند/ فشارهای وارد شده به مدیریت شهری، خدمات را محدود می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..