تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین موتورسیکلت پرنده دنیا +فیلم

اولین موتورسیکلت پرنده دنیا + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داشتن یک هلی‌کوپتر شخصی شاید شبیه به آرزو باشد، اما بگذارید از امکانات این موتور پرنده که با نام GEN H-1  عرضه شده است برایتان بنویسیم، مهم‌ترین قابلیت آن نداشتن ترافیک است، در آسمان به انسان‌هایی که بوق می‌زنند و در ترافیک مانده‌اند لبخند بزنید و دست تکان دهید!

پرواز با H-1  بسیار راحت است، کنترل آن از طریق فرمان‌هایی است که در مقابل خلبان قرار گرفته است، بدون نیاز به داشتن تبحر پرواز یک هلی‌کوپتر پیشرفته، بیش از  یک ساعت بدون نیاز به شارژ و با سرعت 80 کیلومتر در ساعت پرواز می‌کند.

پیش از این، مدل مفهومی از موتور سیکلت پرنده را شرکت هیروبی ژاپن با نام ناماش Bit  داده بود که امکاناتی کمی کامل‌تر از H-1 داشت. البته شرکت Gen  پیش دستی کرده و مدل مفهومی شرکت هیروبی را سوزانده است.

اگر می‌خواهید موتورسیکلت پرنده داشته باشید باید حدود یک میلیارد تومان هزینه کنید، یک میلیارد هزینه کنید تا دیگر ترافیک را تجربه نکنید.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین موتورسیکلت پرنده دنیا +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..