تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراح پهبادهای فلسطینی که بود؟ +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد الزواری، مهندس اهل تونس، در زمینه ساخت پهباد با گردان‌های عزالدین قسام همکاری داشت. وی در سال 1967 در تونس متولد شد و در سن 49 سالگی به دست عوامل موساد ترور شد. الزواری در زمان شهادت حدود 10 سال بود که به عضویت گردان‌های عزالدین قسام در آمده بود. وی مدتی در خطوط هواپیمایی تونس به خلبانی مشغول بود.

مهندس الزواری پس از پیوستن به حماس، فرماندهی نظارت بر پروژه ابابیل را برعهده گرفت؛ پروژه‌ای که ساخت پهبادهای موسوم به ابابیل را برعهده داشت. سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام به یکی از رسانه‌های گروهی گفته بود: "با شروع جنگ 2008 علیه غزه، تیم کاری الزواری ساخت 30 فروند پهپاد را به پایان برده بود". سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) که وجود او را زنگ خطر و تهدیدی برای امنیت خود می‌دید در پانزدهم دسامبر 2016 او را در مقابل منزلش در شهر صفاقس تونس ترور کرد.

طراح پهبادهای فلسطینی که بود؟
   طراح پهبادهای فلسطینی که بود؟ طراح پهبادهای فلسطینی که بود؟ 

 

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراح پهبادهای فلسطینی که بود؟ +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..