تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدایی احتمالی شماره هشت محبوب استقلالی ها از الاهلی

به گزارش افکارنیوز،

روزنامه قطری الشرق نوشته است: مقامات باشگاه الاهلی در تدارک اردوی پیش‌فصل جدید لیگ ستارگان قطر همانند سال‌های گذشته در هلند هستند و یک نفر نیز برای هماهنگی این کارها راهی این کشور اروپایی شد.

در ادامه این خبر آمده است: خورخه، سرمربی موقت اسپانیایی الاهلی نتایج ضعیفی به دست آورد و نام چند مربی سرشناس خارجی برای قرار گرفتن روی نیمکت این تیم مطرح شده است. به زودی سرمربی جدید الاهلی برای فصل آینده معرفی می‌شود.

همچنین در بخش مربوط به بازیکنان خارجی با تصمیم سران باشگاه الاهلی کریستین مایدانا و مجتبی جباری در فهرست خروجی قرار دارند و قراردادشان تمدید نخواهد شد. همچنین پژمان منتظری، ملی‌پوش ایرانی با درخواست باشگاه الاهلی برای تمدید قراردادش و همراهی این تیم در فصل آینده لیگ ستارگان قطر مواجه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدایی احتمالی شماره هشت محبوب استقلالی ها از الاهلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..