تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده ناراحتی بیرانوند/ پای بشیکتاش در میان است؟

به گزارش افکارنیوز،

خیلی‌ها معتقدند داستان هوایی شدن بیرانوند ربطی به برخورد هواداران پرسپولیس با بازیکنان در روز بازی با ذوب آهن ندارد و پیشنهاد‌های خارجی گلر ملی‌پوش پرسپولیس را هوایی کرده. 

در این میان شایعه پیشنهاد بشیکتاش صدرنشین سوپرلیگ ترکیه که دو دروازه‌بان فوق‌العاده دارد کمی عجیب به نظر می‌رسد.  نکته جالب اینجاست که کاپیتان اول و گلر بشیکتاش یعنی تولگا زنگین، در حال حاضر نیمکت‌نشین است و فابریسیوی اسپانیایی که این فصل به این باشگاه پیوسته و در یک چهارم نهایی یورو لیگ مقابل لیون عملکرد خوبی داشت به جای او بازی می‌کند.  گفتنی است فابریسیو تا سال 2019 با بشیکتاش قرارداد دارد و این تیم با توجه به داشتن بهترین خط دفاعی لیگ، احتمالا تغییری در پست فابریسیو نمی‌دهد.  ضمن اینکه حتی اگر این باشگاه بخواهد دروازه‌بان بزرگتری به خدمت بگیرد، بعید است سراغ بیرانوند بیاید.

بشیکتاش در حال حاضر بازیکنان بزرگی مثل کوارشما، دمبابا، میتروویچ، توسیچ و بابل را در ترکیبش دارد و برای پست دروازه‌بانی هم دلیلی ندارد جای دروازه‌بان اسپانیایی‌اش را با دروازه‌بان فعلی پرسپولیس عوض کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده ناراحتی بیرانوند/ پای بشیکتاش در میان است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..