تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسرجوان شیشه ای، پدرش را با چاقو کشت

پسرجوان شیشه ای، پدرش را با چاقو کشت

جامعه > حوادث - اعتماد نوشت:در ساعت ٠٩:١٥ صبح چهارم اردیبهشت‌ماه یک فقره فوت مشکوک از بیمارستان الغدیر به کلانتری ١٣٦ فرجام اعلام شد.

برابر گزارش تيم پزشكي بيمارستان، فردي به نام «عليرضا. ط» (٥٦ ساله) كه از ناحيه سينه و پشت سر، به علت اصابت ضربات جسم تيز مجروح و توسط اعضاي خانواده‌اش به بيمارستان منتقل شده بود، با وجود انجام اقدامات درماني و به علت شدت جراحات در بيمارستان فوت كرد.

با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسراي ناحيه ٢٧ تهران، پرونده جهت رسيدگي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

در ساعت ٧ صبح روز دهم ارديبهشت رضا به همراه برادر كوچك خود و دامادشان به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه و خودش را تسليم كرد. رضا گفت: «روز حادثه در حال كشيدن شيشه بودم كه ناگهان پدرم بالاي سرم آمد، ابتدا با صحبت قصد نصيحتم را داشت اما من بدون توجه به حرف‌هايش كار خودم را مي‌كردم. ناگهان پدرم در حالي كه بسيار عصباني شده بود، با يك چاقو به سمت من آمد اما من چاقو را گرفتم و به سمتش پرتاب كردم. بعد از شدت ترس از خانه خارج شدم و براي مخفي شدن، نزد دوستانم رفتم تا نهايتا امروز خودم را به پليس معرفي كردم.

سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران، گفت: متهم با قرار بازداشت موقت در اختيار پليس است.
302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسرجوان شیشه ای، پدرش را با چاقو کشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..