تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این ربات ها در سریعترین زمان برای شما دیوار می سازند +فیلم

این ربات ها در سریعترین زمان برای شما دیوار می سازند+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از دیرباز نیروی انسانی نقش اساسی و کارایی در ساخت و ساز داشته است. همزمانی توان بدنی افراد و بهره گیری از مواد و مصالح مختلف منجر به ساخت وسازهای مختلف خواهد شد.

 اما این بار بشنوید از ربات هایی که قادرند با سرعتی چندین برابر یک انسان دیوارهایی بی عیب و نقص بسازند. این تکنولوژی که صرفه جویی اقتصادی خوبی در حوزه ساخت و ساز به همراه خواهد داشت توسط جف رایل انگلیسی طراحی شده است.

وی بیش از 20 سال است که در این حوزه به آموزش و فعالیت مشغول بوده و این پروژه را نقطه عطفی در کارنامه کاری خود می داند، طراحی و ساختار کلی بوسیله 3D شکل گرفته و سپس بازوهای چرخشی ماشین براحتی و با دقت بسیار دستورات را انجام خواهند داد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این ربات ها در سریعترین زمان برای شما دیوار می سازند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..