تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاربرد دکمه قرمز روی میز رئیس‌جمهور آمریکا+تصاویر

به گزارش افکارنیوز،

 وجود یک دکمه قرمز، روی میز رئیس جمهور آمریکا می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. این دلایل می‌تواند از دستور حمله اتمی گرفته تا دستور تخلیه کاخ سفید متفاوت باشند. حتی با این دکمه قرمز می‌توان همه وزیران و فرماندهان ارتش آمریکا را برای یک جلسه فوری فرا خواند ولی واقعیت این است که این دکمه قرمز کاربرد دیگری دارد. تنها کاربرد این دکمه مرموز، درخواست نوشیدنی مورد علاقه رئیس‌جمهور آمریکا است.

تصاویری که کاخ سفید از این دکمه قرمز منتشر کرده، نشان می‌دهد هنگامی که رئیس‌جمهور آمریکا این دکمه را فشار می‌دهد، سرمهماندار کاخ سفید و یکی از افراد زیر دست او، نوشیدنی مخصوص و مورد علاقه رئیس‌جمهور را برای او می‌آورند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در گفتگو با آسوشیتدپرس و همچنین فایننشال‌تایمز گفت: فشردن یک دکمه، ارائه یک درخواست را از گفتن مستقیم آن آسان‌تر می‌کند.

ترامپ زمانی که خبرنگاران آسوشیتدپرس را برای مصاحبه به حضور پذیرفت، این دکمه قرمز را که در یک جعبه چوبی مستطیل، روی میز رئیس‌جمهور در اتاق بیضی‌شکل قرار دارد، به آنها نشان داد. او سپس در حضور آنها این دکمه قرمز را فشرد تا کارکرد آن را به آسوشیتدپرس نشان دهد. لحظاتی بعد یکی از خدمه کاخ سفید، در حالی که نوشیدنی مخصوص دونالد ترامپ را حمل می‌کرد وارد اتاق بیضی‌شکل شد.

تصاویری از وجود این دکمه قرمز رنگ در زمان حضور اوباما نیز وجود دارد، با اینحال معلوم نیست که آن زمان اوباما با این دکمه خوراکی درخواست می‌کرد یا نوشیدنی. با این حال کاربرد طبیعی این دکمه احضار یکی از خدمه بوده است.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاربرد دکمه قرمز روی میز رئیس‌جمهور آمریکا+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..