تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مک مستر: باید با رفتار مخرب ایران در منطقه مقابله کنیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزرای فارس، ژنرال هربرت مک مستر مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: ما باید با رفتار ایران در منطقه مقابله کنیم؛ این رژیمی است که از رژیم جنایتکار در سوریه حمایت میکند و به دنبال تضعیف حکومتهای واقع درخاورمیانه و وابسته کردن آنها به خود و تقویت شبه نظامیان و دیگر گروههای مسلح است. 

مک مستر درباره این سوال که آیا آمریکا میتواند تحریمها علیه ایران را اجرا کند درحالیکه دیگر متحدانش علاقه چندانی به انجام آن ندارند؟ گفت: متحدان ما علاقه دارند که آن را انجام دهند اما آنچه که طی 8 سال گذشته دیده ایم این بود است که رویکرد آمریکا به طور ناخواسته باعث تقویت ایران در خاورمیانه و فراتر از آن شده است. 

وی افزود: آنچه که الان مهم است تغییر سیاست واشنگتن در تقابل با ایران و آنچه که اکنون درحال ملاحظه آن هستید درایت رئیس جمهور است و من فکر می‌کنم این یک فرصت بزرگ است تا با رفتار مخرب ایران در منطقه و فراتر از منطقه مقابله کنیم. 

انتهای پیام/م

http://fna.ir/XDCPLN



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مک مستر: باید با رفتار مخرب ایران در منطقه مقابله کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..