تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تند خانم بازیگر به کودک آزاری +عکس

به گزارش افکارنیوز،

 فلور نظری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از یک  دختر خردسال که مورد شکنجه قرار گرفته بود در صفحه اینستاگرامش اعتراض خود را نسبت به کودک آزاری نشان داد.

فلور نظری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"به کدامین گناه؟ شرم بر ما که در دوره اى زندگی می کنیم که نمی توانیم قوانینی تصویب و یا اصلاح کنیم که شاهد شکنجه شدن فرزندان خردسال این مرز و بوم نباشیم ، شرم بر ما که به عنوان مسئول و قانونگذار یا نمی بینیم یا می بینیم و به روى مبارک نمی اوریم چند صد هزار کودک و جگر گوشه هایمان باید بمیرند تا قوانین را اصلاح کنیم یا قوانینی تصویب کنیم یا ضمانت اجرایی قوانین را ایجاد کنیم تبعات اینگونه آزار و خشونت جز نابودى انسان و انسانیت نیست آقایان ، خانمها اینجا چراغی روشن نیست اینجا حتی از ترس تنها ماندن به گرگ درنده از سر بی پناهی پناه می برند. خدایا تو به داد برس. سفیرمهر پویش "بد سرپرست تنهاتراست."

واکنش تند بازیگر معروف به کودک آزاری + عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تند خانم بازیگر به کودک آزاری +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..