تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ربات ضد گلوله نیروی ویژه پلیس +فیلم

ربات ضد گلوله نیروی ویژه پلیسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛پلیس‌های ضد شورش یا ضدخرابکاری و همچنین پلیس‌های موسوم به نوپو، برای ایجاد امنیت به دلیل مبارزه مسلحانه با اشرار و تروریست‌ها، بیشتر در معرض اصابت گلوله و مجروحیت  هستند.
 
البته این نیروها دارای تجهیزات فردی مانند جلیقه ضد گلوله، کلاه و لباس مخصوص و حتی سپر ضد گلوله هم هستند اما باز هم خطرات بسیاری آنها را تهدید می‌کند.
 
همچنین یکی از تجهیزات گروهی نیروهای ویژه یک سپر ضد گلوله بزرگ است که تیم عملیات پشت آن پناه گرفته و به سمت هدف حرکت می‌کنند. یکی از مشکلات عمده حمل ای سپر است که ضمن سنگین بود به دلیل اصابت مکرر گلوله آزادی عمل نیروها را صلب می‌کند.


اما در یک نوآوری جدید وظیفه حمل این سپر را به یک ربات سپرده‌اند. یا به عبارت دیگر یک ربات با قابلیت تبدیل شدن به سپر ضد گلوله متحرک برای نیروهای ویژه پلیس ساخته شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ربات ضد گلوله نیروی ویژه پلیس +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..