تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عبداللهی: به زودی با بازیکنان تمدید می کنیم/ ابراهیمی مصدوم نباشد بازی می کند/مثل پرسپولیس قهرمان می شویم

نصرالله عبدالهی در گفت و گو با افکارنیوز گفت: بازی خیلی حساسی با پدیده داشتیم  و موفق شدیم این تیم را با تلاش بازیکنان شکست دهیم و به جایگاه دوم در جدول بازگردیم.

وی افزود: ما بازی پلی اف داریم و برای نایب قهرمانی و صعود از مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا کار سختی در پیش داریم و بعد از این بازی ها بازیکنان قراردادشان را تمدید خواهند کرد.

عبداللهی ادامه داد:  هفته گذشته هم ابراهیمی  یک مقدار پا درد داشت  و کادر فنی وقتی متوجه شد او مشکل دارد، برای جلوگیری از مصدومیت، او را عوض کرد. اگر کادر پزشکی و کادر فنی به این نتیجه برسند که امید ابراهیمی مقابل سپاهان هم بازی نکند، این اتفاق می‌افتد تا این بازیکن را برای دیدار مهم آسیایی حفظ کنیم.

سرپرست استقلال عنوان کرد: هدف اولمان ثبت قرارداد دو بازیکن اصلی مان جباروف و چشمی است.جباروف هیچ مشکلی ندارد و دلش می خواهد در لیگ ایران بازی کند.

وی عنوان کرد: می خواهیم مثل پرسپولیس که از نایب قهرمانی به قهرمانی رسید خودمان را اثبات کنیم و قهرمان شویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عبداللهی: به زودی با بازیکنان تمدید می کنیم/ ابراهیمی مصدوم نباشد بازی می کند/مثل پرسپولیس قهرمان می شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..