تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صفات امام حسین علیه السلام

به گزارش افکارنیوز،

سلمان محمدی کارشناس علوم قرآنی گفت: امام حسین(ع) در روز  سوم ماه شعبان سال چهارم هجری در مدینه متولد شدند.

وی ادامه داد: در سند معتبری از امام رضا(ع) چنین نقل شده که پس از ولادت امام سوم(ع)، پیامبر اکرم(ص) پس از مشاهده نوزاد، در گوش راست ایشان اذان و در گوش چپ آن حضرت اقامه گفتند سپس ایشان را در دامان خود قرار دادند و اشک ریختند.

محمدی تصریح کرد: خاتم پیامبران(ص) همچنین به این نکته اشاره می‌کنند که پس از من گروهی از ستمکاران او را به شهادت می رسانند که خداوند شفاعت مرا به آن‌ها نرساند.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: نام فرزند بزرگوار حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) بر اساس گفته جبرئیل به حضرت محمد(ص)، حسین(ع) گذاشته شد.

این کارشناس علوم قرآنی یادآور شد: همچنین براساس فرموده ای از امام صادق(ع) پس از ولادت با سعادت امام حسین(ع)، خداوند به جبرئیل دستور داد که با هزار ملک فرود آید تا از جانب خداوند وخودش به ایشان تبریک بگوید.

وی توضیح داد: امام سوم(ع) همچنین صفت‌های ارزشمند بسیاری دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به خداترس بودن ، عبادت بسیار، تواضع و فروتنی، سخاوت و بخشندگی، علم ودانش، وقار و خویشتن داری ، کمک به نیازمندان و قاطعیت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین عزت نفس نیز از دیگر صفت‌های امام حسین(ع) است و همین موضوع است که ایشان را از تمامی مجاهدان تاریخ ممتاز ساخته، باعث سرپیچی از ذلت شده است و شایسته است ما به عنوان پیروان آن حضرت ، همواره به خصوصیات ایشان توجه داشته باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صفات امام حسین علیه السلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..