تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال درگیری آمریکا و ترکیه در خاک سوریه

کد خبر: ۵۲۳۰۱۸

۴۴۰  بازدید

رییس‌جمهوری ترکیه از احتمال افزایش حمله‌های این کشور به کُرد‌های تحت حمایت آمریکا خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: به نقل از آسوشیتد‌پرس، «رجب طیب اردوغان» رییس‌جمهوری ترکیه امروز-یکشنبه- از احتمال حمله ارتش ترکیه به کُرد‌های تحت حمایت آمریکا خبر داد.

این در حالی است که نیرو‌های آمریکایی از خاک عراق وارد خاک سوریه شده و برای جلوگیری از حمله‌های بیشتر ترکیه به شبه نظامیان کُرد، در نزدیکی مرز ترکیه مستقر شدند.

آمریکا نیرو‌های دموکراتیک کردستان را به عنوان موثر‌ترین نیروی زمینی در مبارزه با داعش قلمداد می‌کند.

اما ترکیه بر این باور است که نیرو‌های دموکراتیک کردستان شاخه‌ای از گروه تروریستی پ‌ک‌ک بوده و آنها را به عنوان تروریست خطاب می‌کند.

حمله ترکیه به مواضع کُرد‌ها، در حالی که نیرو‌های آمریکایی برای پشتیبانی از آنها به خاک سوریه اعزام شدند، احتمال درگیری تصادفی میان نیرو‌های ترکیه و آمریکا را افزایش می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال درگیری آمریکا و ترکیه در خاک سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..