تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسجد جامعی: ادعای قالیباف دروغ است

کد خبر: ۵۲۳۰۱۲

۴۴  بازدید

یکی از اتهاماتی که محمد باقر قالیباف در مناظره اول متوجه دولت کرد این بود که « دستور تعطیل شورا یاری ها را داده است» و هر چند رییس جمهوری و معاون اول به این مورد خاص پاسخ ندادند یا فرصت نکردند پاسخ بدهند اما احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران این ادعا را رد کرده است.

عصر ایران: یکی از اتهاماتی که محمد باقر قالیباف  در مناظره اول متوجه دولت کرد این بود که « دستور تعطیل شورا یاری ها را داده است» و هر چند رییس جمهوری و معاون اول به این مورد خاص پاسخ ندادند یا فرصت نکردند پاسخ بدهند اما احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران این ادعا را رد کرده است.

رییس شورای شهر در سال آغازین دوره اخیر شهرداری قالیباف در کانال تلگرامی خود نوشته است:  

- در دولت جدید، در جلسه هیات دولت شخص آقای جهانگیری موضوع شورایاری‌ها را مطرح کرد و دولت نهایت همکاری را به عمل آورد و شورایاری‌های دوره جدید اکنون در حال انجام کار خود هستند.

- به چه مجوزی حرفی گفته می‌شود که خلاف و دروغ است و از سوی دیگر کار شورایاری ها که با خون دل سامان گرفته را با مشکل غیرواقعی رو به رو می کند و به مخاطب اطلاعات نادرست می دهد و افکارعمومی را مشوش می کنند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسجد جامعی: ادعای قالیباف دروغ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..