تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاندیداها برای «رفع فقر» چه برنامه ای دارند؟

کد خبر: ۵۲۳۰۰۹

۱۸۰  بازدید

۱۰ روز از مهلت قانونی تبلیغات شش نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌گذرد و در این مدت این افراد در برنامه‌های تبلیغاتی خود به ارائه برنامه و دیگاه‌هایشان پرداختند. یکی از موضوعات قابل توجه و حائز اهمیت برای اقشار مختلف جامعه، نظرات کاندیداها درخصوص رفع فقر و درآمدزایی در کشور است.

خبرگزاری ایسنا: ۱۰ روز از مهلت قانونی تبلیغات شش نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌گذرد و در این مدت این افراد در برنامه‌های تبلیغاتی خود به ارائه برنامه و دیگاه‌هایشان پرداختند. یکی از موضوعات قابل توجه و حائز اهمیت برای اقشار مختلف جامعه، نظرات کاندیداها درخصوص رفع فقر و درآمدزایی در کشور است.

آخرین مواضع و دیدگاه های کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم در این رابطه را در جدول زیر دنبال کنید.

کاندیداهای برای «رفع فقر» چه برنامه ای دارند؟  کاندیداهای برای «رفع فقر» چه برنامه ای دارند؟ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاندیداها برای «رفع فقر» چه برنامه ای دارند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..